“Iraniërs zijn over het algemeen echt teleurgesteld. Echt, dat doet gewoon pijn. Vooral omdat Iraniërs een volk creëren hier in de diaspora, dat juist heel erg meegaat met de samenleving en het beste ervan probeert te maken. Die mensen hebben nooit iets gevraagd en nu ze iets vragen – en dat is letterlijk dus fundamenteel mensenrechten – wordt er niet naar gekeken. Er komen ook geen tegenargumenten, er komt eerst gewoon stilte en dat doet pijn. Dus Iraniërs voelen zich heel erg eenzaam.”
Beluister het interview met Negin:

